Snap Tag WIN

Snap Tag WIN

Som noget nyt tilbyder vi nu vores kunder muligheden for at vinde hele deres ordre tilbage, og det eneste du skal er at tage et billede af dit nye produkt.

JA du læste rigtig! Du kan vinde hele din ordre tilbage bare ved at tage et billede af den.

Vi holder i 2022 en konkurrence blandt alle deltagende kunder hvor de har muligheden for at vinde en refundering af hele deres ordre, samtidig med at de beholder deres produkt. Læs herunder de simple trin for at deltage i World In Woods Snap-Tag-Win konkurrence 2022.

Hvad kan jeg vinde?

Du har muligheden for at vinde hele dit ordre beløb tilbage. Skulle du være den heldige vinder, vil du blive kontaktet på mail, og din gevinst vil blive overført til det kort, som blev brugt ved det originale køb, indenfor 1-5 hverdag.

Hvordan deltager jeg?

Følg de simple trin beskrevet her under for at deltage, og indsend din deltagelse ved at udfylde formularen på bunden af siden.

Hvordan bliver vinderen fundet?

Vinderen vil blive trukket baseret på det bedste billede, samt den bedste billedtekst.

Hvornår bliver vinderen fundet?

Vinderen bliver fundet i slutningen af 2022, og vil blive kontaktet i perioden 24 dec. – 31 dec.

Vinderbilledet vil også blive offentliggjordt her på vores webshop.

1 .

Tag et godt billede

Simpelt. Tag et godt billede hvor dit produkt er i fokus.

Husk at et af bedømmelsespunkterne for konkurrencen er det gode billede, så selvom det er nemt at tage et billede kan det være man skal bruge et ekstra minut på dette trin.

 

For at hjælpe dig godt på vej har vi lavet en lille huskeliste for at tage et godt billede:

Indretning

For at vores produkter kommer til at godt ud, er det vigtigt at det passer ind i indretningen omkring det. Dette passer også for billeder med vores produkter på. Husk derfor at tage et billede hvor man kan se indretningen rundt om produktet.

Lys

En simpel trick til at få bedre billeder er masser af lys. Jo mere jo bedre, og det bedste lys der findes, er det dejlige naturlige lys udefra. Vent derfor med at tage billedet til en dag med meget dagslys. Et godt tidspunkt er i dagstimerne omkring kl 12, og skulle det regne, så vent en dag 😉

Opløsning og fokus

For at et billede ser godt ud er det vigtig der er en god opløsning på billedet. De fleste moderne mobiltelefoner og tablets tager rigtig gode billeder, så husk derfor at vælg en nyere telefon når du tager dit billede. Sørg samtidig for at billedet ikke er sløret. De fleste telefoner har mulighed for at sætte fokus et sted på billedet, således at billedet er ekstra skarp på det sted man gerne vil se. Sørg for at fokusset er på produktet.

Opløsning og fokus

For at et billede ser godt ud er det vigtig der er en god opløsning på billedet. De fleste moderne mobiltelefoner og tablets tager rigtig gode billeder, så husk derfor at vælg en nyere telefon når du tager dit billede. Sørg samtidig for at billedet ikke er sløret. De fleste telefoner har mulighed for at sætte fokus et sted på billedet, således at billedet er ekstra skarp på det sted man gerne vil se. Sørg for at fokusset er på produktet.

2 .

Skriv en fangende billedetekst

Til ethvert godt billede følger der en god billedetekst.

Skriv en tekst som du syntes er passende. Vi har specielt glade for at høre om vores kunders gamle feriehistorier og hvilke gode minder vores kort er med til at grave frem. Der er intet krav til hvad din billedtekst skal indeholde men husk på er den er en del af bedømmelsen 😉

Se et par inspirerende eksempler herunder:

For 3 år siden var vi 2 uger på Mallorca hele familien. Det var mormor og morfars 50år bryllupsgave, og det var en oplevelse for livet. Vi var ude og nyde den skønne natur, de dejlige strande, og især den skønne pool på hotellet 😀
Børnene var især glade når der var ta selv is. Vi tilbragte 2 fantastiske uger sammen, og elsker at tænke tilbage på turen. Det er så rart at kunne vise børnene hvor på verdenskortet vi nu var på ferie henne, samt selv få de gode mindesus når vi kigger på kortet sammen.

Jeg har nu de sidste 20 år været på backpacking tur rundt i hele verden, sammen med 2 af mine bedste venner. Jeg er en total sucker når det kommer til at fortælle om mine rejser, og dele vores dejlige minder. Jeg har længe ledt efter den perfekte måde at vise mine rejser frem, og faldt endelig of World In Woods verdenskort. Det er perfekt. Det er den perfekte samtale starter, og undskyldning for at jeg kan snakke i timevis om alle vores fantastiske ture sammen.

Vi manglede lige det sidste touch til vores indretning. Vi manglede noget unikt og noget som ville få folk til at kigge. Jeg faldt helt tilfældigvis over World In Wood som solgte de her utrolige Danmarkskort. PERFEKT tænkte jeg. Vi tager i sommerhus i Danmark 2 gange om året, så det ville være den perfekte vægdekoration hos os. Det er både unikt, og så har vi muligheden for at gøre den personlig ved at kunne fremvise alle vores sommerhuseture. Jeg var solgt.

3 .

# Tag os

Det sidste skridt er at tagge vores instagram profil. Super simpelt. Alt du skal skrive for at tagge os er:

Husk også at bruge en masse gode hashtags på dit post. Vi har lavet en lille liste af nogle af dem vi ofte bruger, måske de kan være en inspiration.

#

WorldInWood
Verdenskort
Træ
Bolig
Indretning
DanskLavet
BoligIndretning

#

Kort
Indretningsinspiration
Boligdrøm
Danskdesign
Danskprodukt
Trækunst
Kunst

#

DanskKunst
Danskproduceret
indretning123
indretningstips
Vægdekoration
Vægpynt
Vægkunst

#

DanskKunst
Danskproduceret
indretning123
indretningstips
Vægdekoration
Vægpynt
Vægkunst
Bolig
Boligindretning
WorldInWood
Verdenskort
Træ
Bolig
Dansklavet
Trækunst
Kunst
Kort
Indretningsinspiration
Danskdesign
Danskprodukt
Boligdrøm

4 .

Deltag

Udfyld nu formularen herunder for at deltage i konkurrencen

[contact-form-7 id="2665" title="Snap-Tag-Win"]
da_DK

Deltagelsesbetingelser for World In Wood’s Snap-Tag-Win konkurrence 2021

 

Deltagelse

For at deltage skal følgende punkter være udfyldt:
  • Billedet skal indeholde produktet
  • Billedet skal have en billedtekst
  • World In Wood skal være tagget i billedteksten
  • Din instagram profil SKAL være offentlig så vi har mulighed for at se billedet.

Ved deltagelse i konkurrence hvor en af disse krav ikke er udfyldt, vil deltagelsen ikke være gyldig, og billedet vil ikke blive vuderet når vinderen trækkes.

Hver opmærksompå at selvom en af kravene ikke er opfyldt, vil deltageren stadig modtage en mail som beskriver at at han/hun er deltaget i konkurrencen. Kravene bliver først tjekket når vinderen findes og ingen mail vil blive sendt hvis en eller flere af kravene ikke er opfyldt. 

 

Billederettigheder

Ved at deltage i konkurrence giver du din samtykke til at World In Wood kan bruge dit billede til markedsføring og som materiale til vores webshop. Efter deltagelse i konkurrencen vil det ikke være muligt at tilbagetrække den samtykke.

 

Bestemmelse af vinderen

Vinderen vil blive fundet mellem 24. dec og 31. dec og vil blive kontaktet på den mail der er angivet i punkt 4. Vinderbilledet vil også blive offentliggjort på vores webshop så andre kan se, sammen med den billedtekst som er skrevet til billedet.

Vinderen vil blive fundet udfra følgende punkter:

  • Kvalitet af billedet
  • Produktet rolle i indretningen
  • billedteksten

Vinderen vil IKKE blive fundet tilfældigt og vil blive udvalgt af World In Wood.

 

Refunderingspolitik hos World In Wood

Generelle oplysninger

World In Wood
Ahornsvinget 30
7500 Holstebro
CVR nr.: 40829156
Telefon: 70605532
Email: 

 

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop.
Perioden regnes fra den dag;
– Hvor du modtager ordren.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på . I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Ønsker du at sende varen retur til os, skal du vedlægge din faktura og sende varen til:
World In Wood,
Benjamin Frederiksen
Ahronsvinget 30
7500 Holstebro

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom.

 

Varer undtaget fortrydelsesretten

Følgende varetyper indgår ikke i fortrydelsesretten:
– Varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.
– Varer, der grundet sin art bliver uløseligt blandet sammen med andre ved levering.
– Udførte ikke-finansielle tjenesteydelser, hvis levering af tjenesteydelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anderkendelse af, at fortrydelsesretten ophører, når tjenesteydelsen er fuldt udført.

 

Returnering

Du skal sende din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har gjort brug af din fortrydelsesret. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. 
Du bærer risikoen for varen fra tidpunket for varens levering og til, vi har modtaget den retur.
Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

 

Varens stand ved returnering

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer. Du kan med andre ord prøve varen, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, det ovenfor beskrevet, betragtes den som brugt. Hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi på modtagelsestidspunktet – af returneringen. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså afprøve varen uden egentlig at tage den i brug.

 

Tilbagebetaling

Fortryder du dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os retur.
I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købs-beløbet.
Ved anvendelse af fortrydelsesretten, refunderes alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (undtaget ekstra omkostninger som følge af dit valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder, samt leveringsomkostninger i forbindelse med returnering af produktet), uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at gøre brug af fortrydelsesretten. Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, med mindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi tilbageholder beløbsrefunderingen, indtil vi har modtaget varen retur og godkendt at den er i samme stand som den blev sendt til at starte med.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: 

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK HOS WORLD IN WOOD

Introduktion

Når du besøger vores website bliver der indsamlet oplysninger om dig, som bliver brugt til at tilpasse og forbedre vores indhold og til at skabe mere værdi hos de annoncer, der vises på siden. Hvis du ikke ønsker, at der bliver indsamlet oplysninger om dig, bør du slette dine cookies og undlade videre brug af hjemmesiden. I de nedenstående afsnit har vi uddybet, hvad det er for informationer, der indsamles, deres formål og hvilke tredjeparter, der har adgang til dem.

Cookies

Hjemmesiden anvender “cookies”, som er en tekstfil, der gemmes på din computer, mobil el. tilsvarende med formålet at genkende den, huske indstillinger, udføre statistik og målrette annoncer. Cookies kan dog ikke indeholde skadelig kode som fx. virus.
Det er muligt for dig at slette eller blokere for cookies. Det kan du gøre ved at følge denne vejledning: http://minecookies.org/cookiehandtering
Hvis du følger vejledningen og sletter eller blokerer cookies, så vil de annoncer du ser kun blive mindre relevante for dig, mens de vil optræde hyppigere. Du kan samtidig også risikere, at hjemmesiden ikke fungerer optimalt, samt at der er indhold, som du ikke kan få adgang til.

PERSONOPLYSNINGER

Generelt

Personoplysninger er alle former for informationer, som i et eller andet omfang kan henføres til dig. Når du benytter vores website, så indsamler og behandler vi en række af sådanne informationer. Det sker f.eks. ved helt almindelige interaktioner på hjemmesiden som fx at du tilmelder dig vores nyhedsbrev, deltager i en konkurrence/undersøgelse, registrere dig som ny bruger/abonnent eller ved øvrig brug af services eller køb via vores hjemmeside.

Vi indsamler og behandler typisk følgende slags oplysninger: Et unikt ID og tekniske oplysninger om din computer, tablet eller mobiltelefon, dit IP-nummer, geografisk placering, samt hvilke sider du klikker på. I det omfang du selv giver eksplicit samtykke og selv indtaster informationerne, behandler vi desuden: Navn, telefonnummer, e-mail, adresse og betalingsoplysninger. Det sker typisk i forbindelse med, at du opretter et login eller ved køb på siden.

Sikkerhed

Vi behandler dine personoplysninger sikkert og fortroligt i overensstemmelse med gældende lovgivning, herunder persondataforordningen og databeskyttelsesloven.
Dine oplysninger vil alene blive anvendt til det formål, de er indsamlet til og vil blive slettet, når dette formål er opfyldt eller ikke længere er relevant.
Vi har truffet tekniske og organisatoriske foranstaltninger mod, at dine oplysninger hændeligt eller ulovligt bliver slettet, offentliggjort, fortabt, forringet eller kommer til uvedkommendes kendskab, misbruges eller i øvrigt behandles i strid med lovgivningen.

Formål

Oplysningerne bruges til at identificere dig som bruger og vise dig de annoncer, som vil have mest relevans for dig, at registrere dine køb og betalinger, samt at kunne levere dig de services, du har efterspurgt, som fx at modtage nyhedsbreve. Derudover anvender vi oplysningerne til at optimere og forbedre vores services og indhold.

Periode for opbevaring

Vi opbevarer oplysninger i det tidsrum, som er tilladt i henhold til lovgivningen, og vi sletter dem, når de ikke længere er nødvendige eller relevante. Perioden afhænger af, hvilken karakter oplysningen er og baggrunden for opbevaring. Det er derfor ikke muligt at give en generel tidsramme for, hvornår informationer slettes.

Videregivelse af oplysninger

Data om din brug af websitet, hvilke annoncer du modtager og evt. klikker på, geografisk placering, køn og alderssegment m.v. videregives til tredjeparter i det omfang oplysningerne er kendt, og såfremt vi benytter os af tredjeparter. Du kan se hvilke tredjeparter, der er tale om, i afsnittet om Cookies ovenfor. Oplysningerne bliver anvendt til målrettet annoncering.

Vi benytter derudover en række tredjeparter til opbevaring og behandling af data. Disse behandler udelukkende oplysninger på vegne af os og må ikke anvende dem til egne formål.

Videregivelse af personoplysninger som navn og e-mail m.m. vil kun ske, hvis du selv giver samtykke til det. Vi anvender kun databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Indsigt og klager

Du har ret til at få oplyst, hvilke personoplysninger, vi behandler om dig i et almindeligt format (dataportabilitet). Du kan desuden til enhver tid gøre indsigelse mod, at oplysningerne anvendes. Du kan også tilbagekalde dit samtykke til, at der bliver behandlet oplysninger om dig. Hvis de oplysninger, der behandles om dig, er forkerte har du ret til, at de bliver rettet eller slettet. Henvendelse herom kan ske til: Benjamin@worldinwood.dk. Hvis du vil klage over vores behandling af dine personoplysninger, har du også mulighed for at tage kontakt til Datatilsynet.
Ønsker du ikke længere, at vi skal behandle dine personoplysninger, eller at vi skal begrænse behandlingen af dine personoplysninger, kan du også sende os en anmodning herom til ovennævnte e-mailadresse.

Udgiver

Websitet ejes og publiceres af:

World In Wood
Ahornsvinget 30
7500 Holstebro
Telefon: 70605532
E-mail: Benjamin@worldinwood.dk

Handelsbetingelser hos World In Wood

 

Generel information

Der findes mange forskellige typer vægge, og vi har ikke mulighed for at teste dem alle. Derfor er det kundens ansvar at sørge for det medfølgende skumtape kan sidde fast på deres væg. World In Wood stilles ikke til ansvar for nedfaldne kort, men vi gør alt hvad vi kan for at hjælpe kunden skulle der ske det uventede.
 

Generelle oplysninger

World In Wood
Ahornsvinget 30
7500 Holstebro
CVR nr.: 40829156
Telefon: 70605532
Email: Benjamin@worldinwood.dk

Priser

Hos World In Wood tager vi forbehold for eventuelle fejl i vores angivne priser. Endvidere forbeholder vi os ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages forbehold for udsolgte varer.

Alle priser er inkl. MOMS

Betaling

World In Wood modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard. Alle beløb er i DKK. Danske kroner. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.

Betalingen bliver hævet så snart produktet bliver afsendt, dog senest 14 dage efter bestillingsdatoen. I tilfælde af at produktet ikke er afsendt inden for 14 dage, vil en opdateringsemail blive sendt til køber.

Ved ønske om faktura bataling for CVR registered virksomheder, bedes der tage kontakt til os på email Benjamin@worldinwood.dk
Obs. der bliver tillagt et administrationsgebyr på 49,- eksl moms for dette.

Levering

World In Wood tilstræber at afsende ordre inden for 14 hverdage. Der skal tages forbehold til  lagestatus, og hvis der forventes en forsinket levering vil køber blive kontaktet via mail.
Vi sender til hele Danmark, samt resten af EU. Varer vil blive leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen.
Der leveres ikke til lande uden for EU.
Dine varer sendes med Post Nord eller GLS.
Ved valg af pakkeshop levering vil postnord eler GLS anbefaling af pakkeshop tæt på din adresse blive valgt, af denne grund anbefaler vi at vælge hjemmelevering.
OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet bliver pakken flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice.
Der leveres varer alle ugens hverdage.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen. World In Wood dækker ikke returneringsomkostninger, eller eventuelle omkostninger foren sikker indpakning.

Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelseretten sendes til:
World In Wood
Meltoften 12
7500 Holstebro
Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.

Refusion

Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af regnr og kontonr, så det aftalte beløb kan overføres. Disse oplysninger kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop.
Perioden regnes fra den dag;
– Hvor du modtager ordren.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på Benjamin@worldinwood.dk. I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Ønsker du at sende varen retur til os, skal du vedlægge din faktura og sende varen til:
World In Wood,
Ahorsvinget 30,
7500 Holstebro

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom.

Varer undtaget fortrydelsesretten

Følgende varetyper indgår ikke i fortrydelsesretten:
– Varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.
– Varer, der grundet sin art bliver uløseligt blandet sammen med andre ved levering.
– Udførte ikke-finansielle tjenesteydelser, hvis levering af tjenesteydelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anderkendelse af, at fortrydelsesretten ophører, når tjenesteydelsen er fuldt udført.

Returnering

Du skal sende din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har gjort brug af din fortrydelsesret. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.
Du bærer risikoen for varen fra tidpunket for varens levering og til, vi har modtaget den retur.
Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Varens stand ved returnering

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer. Du kan med andre ord prøve varen, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, det ovenfor beskrevet, betragtes den som brugt. Hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi på modtagelsestidspunktet – af returneringen. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså afprøve varen uden egentlig at tage den i brug.

Tilbagebetaling

Fortryder du dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os retur.
I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købs-beløbet.
Ved anvendelse af fortrydelsesretten, refunderes alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (undtaget ekstra omkostninger som følge af dit valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder, samt leveringsomkostninger i forbindelse med returnering af produktet), uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at gøre brug af fortrydelsesretten. Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, med mindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi tilbageholder beløbsrefunderingen, indtil vi har modtaget varen retur og godkendt at den er i samme stand som den blev sendt til at starte med.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: Benjamin@worldinwood.dk